9th day: Antelope Canyon & Horseshoe Bend - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu 9th day: Antelope Canyon & Horseshoe Bend - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu

9th day: Antelope Canyon & Horseshoe Bend

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

18 November 2018 | Verenigde Staten, Page

// for english keep scrolling

Vandaag hebben we eerst anderhalf uur gereden totdat we bij Page waren. Daar hadden we een tour door de Lower Antelope Canyon voor ongeveer een uur. Wat een mooie plek! Heel bijzonder om door zo’n canyon te lopen waar weinig ruimte is en elke hoek er weer anders uit ziet! Dit was zeker wel weer 1 van de mooiere parken die er hebben gezien. S middags zijn we nog langs de Horseshoe Bend gereden. Een canyon uitgesneden door de Colorado River in de vorm van een hoefijzer. Het was niet heel ver lopen en we hadden nog wat tijd over. Ook dit stadje had een dam en daar zijn we nog wezen kijken. Deze dam was iets kleiner dan de Hoover dam maar alsnog erg indrukwekkend! Morgen is onze laatste dag in de parken en gaan we nog naar grand canyon.

Today we first drove for an hour and a half until we got to Page, AZ. There we had a tour to walk through the lower antelope canyon. And it was such a pretty place! It was very special to walk through such a small canyon and see all the colors and light shine through the roof. This was definitely one of the prettiest places we’ve seen so far! In the afternoon we drove to the horseshoe bend, a canyon shaped by water in the form of, of course, a horseshoe. It wasn’t a really far walk from the parking so we had some time left in the afternoon. This town was founded to build a dam so we drove over there to check out the glen dam. It was a bit smaller than the Hoover dam but still impressive! Tomorrow is our last day in the parks and we will visit the Grand Canyon!

• 19 November 2018 - 13:50

Tim:

Goede morgen. Ik had via Youtube al eens gekeken naar dit schitteren natuur fenomeen. Hij lijkt mij overweldigend om daar doorheen te lopen. Grillige maar ook mooie vormen. De Horseshoe Bend doet mij een beetje denken aan de gorges d'Ardeches want dit heeft ook zo'n bocht in de rivier maar dit uitzicht is natuurlijk geweldig.

Have Fun

Good morning. I had already watched this sparkling nature phenomenon via Youtube. It's seems overwhelming to me to walk through. The Horseshoe Bend reminds me a bit of the gorges d'Ardeches because this also has such a bend in the river but this view is great.