15th day: Sarah’s wedding - Reisverslag uit Walton, Verenigde Staten van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu 15th day: Sarah’s wedding - Reisverslag uit Walton, Verenigde Staten van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu

15th day: Sarah’s wedding

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

24 November 2018 | Verenigde Staten, Walton

// for English keep scrolling

Vandaag was het begin van de reünien. Eerst reden we naar louisville waar we lunch hadden met Brett 1 van mijn studiegenootjes. Daarna doorgereden naar het hotel. Hier ons omgekleed en door naar de bruiloft. Precies op tijd kwamen we aan en de ceremonie begon. Daarna lekker gegeten en nog wat gedanst. Morgen richting Richmond en EKU hier gaan we de komende 2 dagen nog veel meer bekenden zien!

Today was the start of all the reunions. First we drove to Louisville where we met Brett one of my friends from undergrad and had lunch. After we drove to the hotel. We got ready and went to the wedding. We arrived st the exact right time because the ceremony was about to start. After we had dinner and we did a little bit of dancing. Tomorrow we are going to Richmond and EKU and the next 2 days we will meet way more people!

• 26 November 2018 - 20:37

Marcel:

Hej Melissa, mooie verhalen, heerlijk om te lezen. Tja, het land is natuurlijk groot genoeg voor een boel indrukken. Morgen terug naar Nederland, toch? Goeie reis.