12th day: Amarillo - Dallas - Reisverslag uit Mount Pleasant, Verenigde Staten van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu 12th day: Amarillo - Dallas - Reisverslag uit Mount Pleasant, Verenigde Staten van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu

12th day: Amarillo - Dallas

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

21 November 2018 | Verenigde Staten, Mount Pleasant

// for English keep scrolling

Vandaag was vooral een dag met veel kilometers. ‘S ochtends zijn we eerst langs de Cadillac ranch gereden want toen we gisteravond aankwamen bij Amarillo was het al donker. Dit is een bekend punt langs route 66 en er waren ‘s ochtends al veel mensen! Daarna hebben wij onze weg vervolgd naar Dallas. Daar zijn we langs de gasmonkey auto garage gereden van het tv programma op Discovery. Helaas was er verder niemand meer aanwezig vanwege thanksgiving. Verder hebben we nog wat rondgereden en heel veel auto dealers tegengekomen. Het leek wel de hoofdstad van de auto dealers. En een vliegveld midden in de stad! Dan valt Schiphol nog wel mee! Dallas heeft meer inwoners dan Amsterdam dus het was erg druk dus we zijn maar weer snel vertrokken. ‘s Avonds onderweg wat gegeten en verder gereden naar het hotel. Morgen rijden we door naar Memphis.

Today was a day we drove a lot! In the morning we first visited the Cadillac ranch in Amarillo. We couldn’t yesterday because it was already dark when we arrived. This is a famous stop along Route 66 and there were already a lot of people in the morning! After we continued our trip to Dallas. There we visited the gasmonkey garage which is famous from its tv show on discovery. Because of the holidays everyone was gone so it was a short stop. We drove around a little bit more and passed many many car dealers. Dallas seemed to be the car dealer capitol of the states! Also there was an airport right in the middle of the city so schiphol isn’t that bad yet! Dallas is a bigger town than Amsterdam so it was very busy so we left. We had dinner on the way to the hotel. Tomorrow we are going to Memphis.