13th day: Dallas - Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu 13th day: Dallas - Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu

13th day: Dallas - Memphis

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

22 November 2018 | Verenigde Staten, Memphis

// for English keep scrolling

Weer dag met veel kilometers. Na 5 uur rijden kwamen we aan in Memphis. Het landschap begon steeds groener te worden en we zagen meer water. Het is vandaag thanksgiving dus dan is ongeveer alles dicht. We zijn door het centrum van Memphis gereden en langs Graceland. Daarna door naar het hotel. Eenmaal aangekomen zagen we dat er een mall naast het hotel was en ondanks dat het black friday heet was het al vandaag begonnen! We hebben al wat inkopen gedaan en uiteindelijk wat gegeten bij het enige restaurant in de buurt dat open was. Morgen gaan we richting Nashville en zo komen we steeds dichterbij Kentucky!

Another day with many miles. After driving for 5 hours we arrived in Memphis. The landscape turned greener and we started to see more water. Today is thanksgiving so pretty much everything was closed. We drove through the city center of Memphis and passed Graceland. Then we drove to the hotel. When we got there, there was a mall right next to the hotel and we did some pre-black Friday shopping. After we ate dinner in the only restaurant open on thanksgiving near our hotel. Tomorrow we are driving to Nashville and we keep getting closer to Kentucky!

• 23 November 2018 - 03:48

Tim:

Goede morgen. Het zijn natuurlijk behoorlijke afstanden in dit giga grote land en de natuur is ook in schril contrast met de eerste dagen van jullie rondreis. Graceland is natuurlijke wel een iconische plek in Mephis volgens mij een bedevaartsoord voor de echte Elvis fans. Zeker als je daar bent een bezoek waard. Succes met de volgende etappe naar Nashville.