14th day: Nashville & Black friday - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu 14th day: Nashville & Black friday - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu

14th day: Nashville & Black friday

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

23 November 2018 | Verenigde Staten, Bowling Green

//for English keep scrolling

Vandaag was de winkel dag van het jaar: Black friday! Een fenomeen wat ondertussen ook naar Nederland is overgewaaid. In de ochtend zijn we van Memphis naar Nashville gereden. Onderweg wat geluncht en door het centrum via Broadway gereden. Dit is de straat in Nashville met allemaal bars en live country music. Daarna doorgereden naar een grote mall. We stonden zelfs in de file om op de parkeerplaats te komen en even moeten zoeken naar een plekje. Eenmaal binnen was het 1 grote chaos met mega veel mensen, maar in de winkels viel het allemaal best mee. Nadat we onze inkopen hadden gedaan leek het ons toch wel handig nog ene rolkoffertje te kopen want die hadden we niet mee. Bij de TJ Maxx een mooie met korting kunnen scoren en daarna doorgereden naar Bowling Green, KY om wat te eten en te overnachten. Morgen is het dan eindelijk zover de bruiloft van Sarah en Tommy!

Today was Black Friday! So of course we had to go shopping. In the morning we drove from Memphis to Nashville. We had lunch on the way and drove through the center of Nashville on Broadway. This is the street with all the bars and live country music. After we drove to a big mall. We were in a traffic jam to reach the parking and it took some time to find a parking spot. Inside it was a chaos so many people! But in the stores it wasn’t that bad. After all the shopping we decided we needed an extra, small suitcase so we went to TJ Maxx to get one on sale! After we drove to Bowling Green, KY and had dinner and checked in our hotel. Finally tomorrow is Sarah’s and Tommy’s wedding!