Op het vliegveld // At the airport - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu Op het vliegveld // At the airport - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu

Op het vliegveld // At the airport

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

10 November 2018 | Nederland, Amsterdam

// for English keep scrolling

De dag van reizen is eindelijk aangekomen! We zitten nu op Schiphol te wachten tot onze vlucht vertrekt. We vertrekken vanuit Amsterdam om 10:20 en na 11 uur vliegen zullen we om 12:25 (9 uur tijdsverschil) aankomen in San Francisco! We hebben daar een hotel vlakbij het vliegveld en zullen met een shuttle busje daarheen gaan. Wat de plannen voor de rest van de dag zijn weten we nog niet. Dat ligt eraan hoe snel we in Amerika door de douane komen! (En hoe erg de jetlag is!) Ik zal proberen zo vaak mogelijk updates te geven aangezien we elke dag ergens anders zullen zijn!
Veel leesplezier en tot over 2,5 week!

The day of traveling has arrived! We are waiting at the airport in Amsterdam right now! We will leave Amsterdam at 10:20am (local time) and after a direct flight of 11 hours we will arrive in San Francisco at 12:25pm (local time, it’s a 9 hour time difference) we have a hotel near the airport so we will go there with a shuttle bus. What we will do this afternoon depends on how fast we get through the passport check and customs! (And how bad the jetlag will be!) I’ll try to update as much as possible since we will be somewhere else almost every day!
I hope you enjoy my posts and we’ll be back in 2,5 weeks!

• 10 November 2018 - 19:43

Linsey:

Super leuk om mee te lezen Melis!!! Geniet ervan! Dan genieten wij hier in Nederland mee!