3e dag: Stuttgart - Reisverslag uit Stuttgart, Duitsland van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu 3e dag: Stuttgart - Reisverslag uit Stuttgart, Duitsland van Melissa Gerritsen - WaarBenJij.nu

3e dag: Stuttgart

Door: Melissa Gerritsen

Blijf op de hoogte en volg Melissa

17 Mei 2022 | Duitsland, Stuttgart

Ons hotel in Stuttgart was midden in het centrum. Vandaag lekker uitgeslapen en na het ontbijt een wandeling door het centrum van Stuttgart gemaakt. Kijkje genomen in het kunstmuseum en lekker geluncht op een bankje in het park. Het was een erg mooie dag met een zonnetje en graad of 23-25. Na een ijskoffie van Starbucks de auto opgehaald bij het hotel en doorgereden naar het Porsche Museum. Mijn vader is gek van Porsches dus deze plek konden wij niet overslaan! Mooi museum met Porsche modellen door de jaren heen. Daarna nog geprobeerd om met een simulator over het circuit te racen maar dit was toch wel erg lastig! Na het museum richting ons hotel gereden en even uitgerust. Onze benen voelde toch nog wel de zware tocht van gisteren. Bij een lokaal restaurant in de buurt gegeten, we vragen ons soms wel af wat sommige mensen bezield om op bepaalde plekken en op leeftijd nog een restaurant te runnen. Maar het eten was weer lekker! Morgen ochtend slapen we ook uit en om 11 uur staat er een rondleiding door 1 van de fabrieken van Porsche gepland. Daarna vervolgen wij onze trip richting Rothenburg ob der Tauber.